Blog 

Szafy biurowe na wymiar najlepszym rozwiązaniem do organizacji przestrzeni

lut 23, 2022

Wśród ogromnego asortymentu mebli duży udział mają szafy biurowe. Co roku pojawia się coraz więcej osób, które chcą kupić szafę biurową na wymiar, ponieważ, pozwala ona ekonomicznie wykorzystać dostępną przestrzeń, kompaktowo przechowywać wszystkie dokumenty. Jeśli wcześniejsze szafki były używane tylko do przechowywania rzeczy, teraz aktywnie biorą udział w zagospodarowaniu przestrzennym pomieszczenia i tworzeniu ogólnego wnętrza biura jako całości. Przy okazji, jeśli potrzebujesz pomocy w aranżacji biura, specjaliści chętnie w tym pomogą: zastanowią się nad ergonomią pomieszczenia, dobiorą odpowiednie meble, a także dokonają dostawy, montażu i instalacji wszystkich wybranych elementów.

Szafy biurowe jako uniwersalne miejsce do przechowywania dokumentów

Jakże często, w poszukiwaniu upragnionego designu mebli, ludzie borykają się z problemem stereotypizacji i jednolitości propozycji. Ślepa uliczka w wyborze jest szczególnie widoczna w przypadku organizacji przestrzeni biurowej, gdzie wykazanie się wyobraźnią i umiejętnościami jest niezwykle trudne i energochłonne, ze względu na specyfikę odmian tego typu mebli biurowych. Zamawiając szafę biurową na wymiar można uzyskać niestandardowe autorskie rozwiązania, które spełnią oczekiwania.

Podejście do wyboru szafy do biura nie ogranicza się do jej bezpośredniego przeznaczenia tzn. przechowywania dokumentacji. Jej rola jest również ważna dla wystroju biura. Do tych celów do produkcji wykorzystuje się drewno, metal, plastik, szkło, a także kombinację tych materiałów, wszystko to pozwala spełnić nawet najbardziej niesamowity projekt. Dla koneserów wszystkiego, co ekstrawaganckie i eklektyczne, producent mebli oferuje zróżnicowaną paletę kolorów, wszelkiego rodzaju kształty i faktury.

Szafy biurowe na wymiar

Szafy biurowe na wymiar w praktycznym zastosowaniu to nie tylko repozytorium dokumentów i rzeczy pracowników, ale także wspaniała ozdoba biznesowego wnętrza przestrzeni biurowej. Jaka jest zaleta produkcji niestandardowych szaf biurowych? Przede wszystkim otrzymujesz indywidualne podejście, którego raczej nie uzyskasz kupując gotowe meble. Po drugie, możliwość zamówienia mebli biurowych pozwala wpłynąć na wybór materiałów, a tym samym na cenę projektu. Firma zajmująca się produkcją mebli na zamówienie, posiada wiedzę na temat wszystkich subtelności i niuansów tego procesu.

Jeśli chcesz zamówić szafę biurową na wymiar, projektanci opracują i zaproponują projekt do rozważenia. Podczas opracowywania wszystkie Twoje życzenia zostaną wzięte pod uwagę niezależnie od tego, czy chcesz zwykłą szafę z drzwiami na zawiasach, czy wolisz szafę przesuwną na całą ścianę itd. Ta ostatnia opcja pozwala nadać wnętrzu reprezentacyjny wygląd. Rozwój i produkcja na zamówienie profili, przegródek na dokumenty, drążków na odzież wierzchnią umożliwia zainstalowanie w biurze pełnowartościowego zestawu. Dobrym dodatkiem do wnętrza biura będzie długi regał z wieloma przegrodami.

Szafa biurowa na zamówienie – cena

Zanim kupisz szafę biurową na wymiar, zainteresuje Cię jej cena. Możesz to uzyskać, jeśli podasz informacje o wymiarach przyszłego projektu, liczbie sekcji, rodzaju konfiguracji, obecności frontów oraz ich konstrukcji. Każdy z tych czynników bezpośrednio wpływa na cenę, więc im większy produkt, tym wyższy jego koszt. Jeśli chcesz zamówić produkt biurowy wyposażony w system przesuwny, jego cena będzie wyższa.

Orientacyjną cenę producent poda dopiero po obliczeniu projektu, po omówieniu z Tobą jego szczegółów. Na koszt szafy biurowej na wymiar wpływ mają również materiały wybrane do projektu frontów – odpowiednio wyceniane są luksusowe meble, których drzwi wykonane są ze szkła lub litego drewna. Możesz zamówić tańsze produkty biurowe, jeśli do ich projektu użyto płyty wiórowej z powłoką laminowaną.

Dlaczego warto zamówić praktyczne szafy biurowe na wymiar?

Oprócz szafy na dokumenty dobrze mieć w biurze specjalną szafę na wymiar. Otwarte wieszaki nie wyglądają zbyt estetycznie, a nawet marynarka wisząca na oparciu krzesła to kompletnie złe maniery, nie mówiąc już o tym, że po prostu przeszkadza w pracy. Szafa biurowa przesuwna rozwiązuje wszelkie problemy z przechowywaniem odzieży i dokumentów. Możesz umieścić ją w recepcji, jeśli firma jest mała lub od razu w biurze dla personelu. Wypełnienie szaf biurowych na ubrania jest dość proste – drążek (lub wieszak wysuwany) i półka na czapki. To zwykle wystarcza. Ale można oczywiście zamówić bardziej złożone modele.

Szafy wielofunkcyjne to zazwyczaj pojemne ścianki biurowe, które łączą dwie poprzednie funkcje: przechowywanie dokumentów i przechowywanie ubrań. Dodatkowo mogą być wyposażone w dodatkowe szuflady, gabloty (np. do eksponowania próbek produktów), a nawet posiadać specjalną wnękę na telewizor. Wszystkie tego typu produkty są przemyślane w najmniejszym szczególe, wykonane z wysoką jakością i montowane przez profesjonalistów, dzięki czemu szafy biurowe idealnie wpasowują się w istniejące wnętrza biurowe, w tym w ogólną jego stylistykę.

Nominacja nowoczesnych mebli biurowych na wymiar

Meble biurowe przeznaczone są przede wszystkim do bezpośredniego wpływu na przepływ pracy firmy. W końcu nie jest tajemnicą, że wygoda, komfort i ergonomia mebli może wpływać na wydajność pracowników biurowych. Jeśli więc meble biurowe są wykonane z wysoką jakością i oryginalnością, przyjemnie się z nich korzysta, wygodniej jest pracować.

Szafa biurowa na wymiar może mieć niewielką szerokość zajmować niewiele miejsca, ale pomieści dużo folderów. Połączone drzwi podkreślają indywidualność, a przezroczyste fronty pozwalają szybko znaleźć odpowiedni folder. A może wygodna szafa biurowa na dokumenty i ubrania. Wysokiej jakości materiały wytrzymają codzienne czyszczenie i intensywne użytkowanie. Wygodna wysokość półek pozwala maksymalnie wykorzystać miejsce na foldery, natomiast ciche rolki drzwi nie odwracają uwagi od pracy.

Nowoczesna firma rzadko obywa się bez funkcjonalnych mebli. Jeśli pozwalają na to liniowe wymiary pomieszczenia, warto zamów szafę biurową na wymiar. Pomoże połączyć strefę garderoby ze strefą dokumentową. Wielu pracowników do zapisywania raportów używa obszernych teczek-rejestratorów, które idealnie mieszczą się na półkach.